fredag den 20. april 2018

Købmanden i Sandved fortsætter

Det er med stor glæde at det nu er blevet offentliggjort at vores købmand fortsætter, trods den store modgang forretningen, Marie Louise og Jacob har været igennem.
Det er jeg, som skribent af denne blog, meget glad for. Så behøver jeg ikke at trampe i pedalerne for at cykle til Fuglebjerg for at gøre mine indkøb. Ja jeg tror jeg taler på hele byens vegne når jeg siger vi alle er glade for den beslutning
Hvis jeg skulle til at cykle til Fuglebjerg for at handle, ville der dog kun være én god ting ved det- jeg ville nok få balder af stål, men sådan blev det heldigvis ikke for os i denne omgang.
Nu har vi i Sandved fået os en lille forsmag på hvad det vil sige at undvære vores købmand, og det var ikke en sjov oplevelse- vi slap med skrækken.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar