søndag den 9. oktober 2016

Så meget for så lidt

Det kan godt svare sig holde et vågent øje med de god tilbud hos vores købmand.
Se her hvad jeg har fået ud af denne periodes tilbud på flæskefars.
Jeg har fået kødretter til 4 middage til 3 personer for 90,-kr.-det kan hverken Netto eller Brugsen være med på.
Jeg syntes det er fantastisk. At tænke sig, vores lille købmand, kan hamle op mod de store drenge i branchen.

Varerudvalget i vores købmandsbutik har i den grad ændret sig gennem det sidste halve år. Det er takket været jer borgere og kunder i vores lille by.
Jo det må siges at det går fremad, og købmanden forsøger at hænge på, sådan at efterspørgslen kan tilgodeses.

I sandhed må jeg sige at Sandved kan........
Her på falderebet vil jeg skynde mig at sige, at der i starten ugen kommer nye forsyninger fra Knuthenlund i form af ribbenstege.
Huskat:
Kødet fra Knuthenlund har IKKE hængt i EU´s overskudslager et sted mellem 3-6 mdr. 
Kødet er slagtet på Knuthenlund og og frosset ned ret efter slagtningen. Og ikke mindst så er det økologisk.

Købmanden i Sandved, en butik i udvikling

Ingen kommentarer:

Send en kommentar