torsdag den 13. oktober 2016

Kan næsten ikke følge med


Se nu her....
Endnu en ny vare på hylden hos vores købmand.
Kokosolien var dårligt kommet på hylden før der kom en kunde og tog 1 glas ned igen for at købe det (og det var ikke mig). Jeg kom først senere :)
Jeg skal have 2 glas mere for jeg bruger olien i vores hundes mad (pelsen bliver så fin af det), til madlavning/stegning og til personlig pleje (det er rigtig godt til sprækket hæle og tør vinterhud).
1 glas koster kun 45 kr. hvilket er meget billigere end dem man kan få i brugsen. De glas man kan få i brugsen er iøvrigt også meget mindre.

følg nu også med i butikkens øvrige tilbud. Igår var der foreksempel billig mælk til en flad femmer. De var godt nok ved at løbe på datoen, men de er udemæket til at fryse ned og bruge dem i madlavningen eller i bagværk.
Desværre nåede jeg ikke at ligge det på bloggen og ej hellere på facebook, da mit lille barnebarn var lidt skidtmas og havde brug for sin mommor (Falstrinsk og og betyder mormor).

Købmanden i Sandved, en butik i udvikling

Ingen kommentarer:

Send en kommentar