torsdag den 25. august 2016

Min dosmerseddel

Jeg syntes lige jeg vil vise jer hvordan min dosmerseddel kan se ud når jeg skal på storindkøb hos købmanden.
4pk havregryn
sukker (alt efter hvordan lagretser ud)
mælk
fløde
ost gær
eddike
hvedemel
frugt (når der ikke er mere i haven)
svedsker
byggryn
boghvedegryn
hundebrød
leverpostej (hunde)
kattemad
hundeposer
opvaskemiddel
kulør
tandpasta
shampoo (hvis ikke jeg slv har fået lavet det)
sæbe (hvis ikke jeg har mere min søster har lavet)
modermælkserstatning (mit barnebarn, som jeg passer)
grøntsager (når lagret er brugt op)
atamon
hvidtøl
kærnemælk
smør
Alle de varer kan man købe hos min købmand. Jeg er så stolt af at vi har en købmand, og endda en der gerne vil udvikle butikken, sammen med kunderne og borgerne i Sandved (i by og land).

Købmanden i Sandved, en butik i udvikling

Ingen kommentarer:

Send en kommentar