lørdag den 6. august 2016

Få (næsten) din vilje

Jeg søgte den klare eddike i 5 l. dunke. Derfor gik jeg til personalet hos vores købmand og forelagde mit ønske. Det blev blev straks undersøgt om det kunne lade sig gøre. Det kunne det nu ikke, men jeg kunne få den i 2.5 l., hvilket for mig er helt fint.
Jamen er det ikke service?
Det mener jeg så bestemt det er.
Jeg bruger den klare eddike i rengøringen, herunder vinduespudsningen, og til afkalkning af min kedel(jeg har ikke el-kedel men en kedel til mit gas- og brændekomfur, ej heller kaffemaskine og opvaskemaskine), mit toilet og til min vaskemaskine (som skyldemiddel og til afkalkning).

Husk den mørke eddike kan du sagtens få i 5 liter hos købmanden. Den er velegnet til syltning, som vi jo skal til nu i denne tid.
Her er det seneste jeg har syltet.
Alt hvad jeg har brugt til lagen er fra Købmanden.
Du behøver slet ikke at skulle til en større by for at få "det du lige mangler". Nu har købmanden det meste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar